bye bye norra kvarngatan heello stengatan.

Den fjärde juni, var en av dom lyckligaste dagarna i våra liv! jag & joachim skrev då äntligen på kontraktet till lägenheten som vi har suktat efter sen i julas! minns ni när jag la ut bilder på en lägenhet som skulle va perfekt för oss? det är iallafall idet huset, det är inte våran som är på bilderna men dom ser typ likadana ut! (det var dom enda bilderna som fanns ifrån det huset). Har inte riktigt förstått att det här är sant än, då det har varit så mycket skit inblandat! jag älskar denna lägenhet vi bor i nu, det är inte de, ska faktiskt bli lite sorgset att lämna denna då vi inte så länge bott i den! men vore de inte för att den är för liten och vi behöver ett större sovrum (då vi behöver ny säng,) hade jag inte känt samma behov. men gud så skönt det ska bli med större alltså! och framför allt ljusare, från att haft ett stort franskt fönster till att nu ha 7 st fönster är underbart! har saknat att inte ha ett fönster i sovrummet! ska även bli skönt med egen parkering då det inte finns en enda parkering i denna byn typ! haha! minuset är väl att vår tvättmaskin inte kommer att få plats, och att vi kommer få ha ett tvättrum en trappa ner, men det gör mig inte så mycket! vi är ju bara 4st som bor i det huset! Och minuset nr 2 är att vi i den nya inte har något förråd. Men efter vår stora rensning har vi bara tv-kartongen, jul & påsk lådan och joachims fisekspö typ. som tur är har min mormor erbjudit sig plats i hennes stora hus så det ska nog inte vara några problem! Just nu bor vi alltså i bananlådornas värld, vilket jag inte riktigt tål, kliar enda ut i fingertopparna, har börjat flyttat över endel,(tur det bara är en gata upp typ) men tiden räcker inte till endå! har mer en hälften kvar!  idag jobabr jag kväll, och imorrn kommer michaela och daniel hit för att kolla in detta stök! skämt och sido, ska bli jätte kul och ha dom här! ♥ ser ut som om jag är ledig på måndag så då får vi försöka ligga i, detta tar sin tid men gud va kul det är samtidigt,
ååh vad jag bara vill flytta nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0