8 mars- det är ingen vanlig dag!

Igår fyllde världens bästa hela 22år! Jag försökte och la verkligen ner hela min själ så att han skulle få en toppen födelsedag! (Tacka Gud för Alvedon!) Började dagen med en brak- frukost på sängen med sång & ljus som spela! (ett måste när man fyller enligt mig, förutom ljuset som lät förskrckligt!) då märkte jag att vi inte har någon bricka? Hur har vi kunnat glömt att köpa det? Haha men det löste sig, gäller att ha lite fantasi! Gick sedan till LL där Joachim fick köpt sig ett linne & ett skärp! Väl hemma igen blev det paket öppning! Oj gissa om det blev populärt! Han fick nämligen en ritplatta av mig till hans Mac-data! (som jag förövrigt har fått sprunigit som en idiot för att hitta, sista minuten är inget jag rekommenderar!) och en tattueringsbok! Han satte sig direkt och började pilla med ritplattan! Så jädra kul att han gillade den! Han älskar ju att rita och är grym på det så den var som gjord för honom! Han fick även tjugo röda tulpaner & choklad! Senare på kvällen kom även hans kompisar hit på kaffe & kaka! Mysigt!! Jag hoppas han hade en underbar födelsedag & att han inte saknade något! jag hade iallafall en jätte bra dag trots att jag inte mådde helt hundra, men bra mycket bättre! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0