ett fel närmare rätt



I fredags var jag och faster på Vip-kväll hos Elin och Sanna i deras nya butik, Märkesboden, i Grebbestad! Riktigt fin butik och massa snyggt! som ni ser ovan fick det stora silvriga armbandet från snö följa med mig hem, fick en jätte bra nessesär/väska till att ha smycken i på köpet!

I lördags var jag på modevisning på harrys i kungshamn med faster, johanna, annelie och lotta! kul! såg en fin blå långklänning som jag hade tänkt att kolla på till veckan annars var de inget som föll mig i smaken direkt!

Idag åkte jag hem till mamma i dalen efter jag hade ätit frukost, joachims skulle gadda hela dagen så då passade de bra! hade med mig jordgubbar som jag och kajsa satt ute i solen och gottade oss med! nu passar jag på att låna deras internet då mitt är slut för denna månaden och vår hyresvärd är den segaste på att skaffa fram vårat, så nu har jag fått betalt alla räkningar, roligt! tänkte jag även kunde passa på och blogga då de inte lär bli något mer inlägg av mig förens april om inget annat händer. nu blir det våfflor, sylt och grädde innan jag åker hemmåt, muumms!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0