Cozy Saturday.

i torsdags ringde lovisa och frågade om jag ville hänga med på opera, haha inget för mig
dedär kan jag väl inte påstå, men skitkul att träffa henne. som alltid! och igår mötte jag upp
emelie och linda och vi gick och åt på la condola och tog några glas vin. har varit på tal om
att vi ska göra det här länge, och det är fan skam att vi inte gjort det fören nu! älskar dom
tjejerna, så jäkla underbara! hade riktigt trevligt. efter vi ätit klart gick jag och linda vidare
till victoria, shottade lite tequila och drack en mojito innan vi mötte upp daniel och hans killkompisar!
medans linda åkte hem hängde jag med killarna och skakade rumpa hela natten lång!
idag har vi bara tagit det lungt och myst hela dagen. var och åt pizza med victor förut och nu
är vi hemma hos svärmor och svärfar och har precis ätit lite god mat och kollar melodifestivalen!
blir nog kvar här hela kvällen och bara umgås och myser. nu ska jag vara lite social mot dom
andra. ha en bra lördag kväll allihopa!!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-10 @ 21:41:50
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0