på besök i dalen!

efter att ha pussat av min älskling imorse packade jag ihop en väska och hoppade på en buss
till torp, där stog pappa och syster och väntade. handlade lite mat på maxi innan jag körde
bilen hem, så lätt att köra pappas bil då han har automat! haha borde fan ta körkort endast
för automat men känns lite väl mobbat! nu har vi precis ätit tacos och jag ska ta en snabb
promenad med sessan innan bigbrother. har sån sjuk träningsvärk i hela kroppen så det tar i
att jag ens ska behöva röra mig en meter haha!
blir kvar här tills på söndag då jag jobbar både måndag & tisdag och då min man kommer
hem från stockholm. men det ska faktikst bli skönt men en helg i dalen med familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0