Pepparpeppar!

Vilken dag! Från ingenstans imorse blev jag plötsligt helt ras, jobbade några timmar innan jag fick lämna dom! Det gick inte, hade så ont i magen och kändes som om jag skulle spy när som helst! Och hur högre rösterna blev destu jobbigare blev det! Inte alls likt mig att ge upp utan att först ha spytt ner hela arbetsplatsen! Tror jag har lyckas spy på alla ställen jag jobbat på, tragiskt nog haha men jaja! Väl hemma låg även Joachim helt utslagen på soffan! Vad är det vi har flugit på? Så idag har vi legat raklånga på varsin ände av soffan hela dagen, sovit och sett på program efter program! Tur vi har hemkörning så vi fått i oss mat! Jag känner världens stress inom mig, har ju verkligen inte tid med detta!! Imorgon fyller ju mitt hjärta år!!!! Borde städa, tvätta, handla, förbereda inför imorrn och helgen!! Men nu ligger jag här, bara att fortsätta knapra Alvedon & Ipren och hålla tummarna att jag vaknar på rätt sida imorgon! Och vad hände med vädret? Vaknade upp och helt plötsligt hade det lagt sig snö på utsidan? Kan man bli mer deprimerad just nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0