rubrik.

har sån blogtorka nu va! kommer verkligen inte på något intressant att skriva om. men
nu när jag ändå är igång kan jag lika gärna dra en kort version av vad som hänt i helgen!
i fredags blev det gymmet istället för utgång, hyrde massa filmer och bara tog det lungt
jag och daniel. och i igår kom min lillasyster och hennes pappa hit och snickrade ihop en
balkong till oss. eller la ett trägolv iallafall, blev superfint! nu fattas bara grillen och den kommer
förmodligen i veckan! så niceeee
efter dom åkt drog vi på 25 års kalas hemma hos mia och figge! hade en riktigt trevlig kväll,
lite för trevlig kanske för vi var hemma rätt tidigt. redan vid 2 och det är fasen tidigt för att
vara oss, annars brukar vi avrunda våra utgångar på sibylla vid 6 tiden. hahaa så kan det gå ibland!
idag har jag mått mindre bra, har faktikst inte gjort ett skit om jag ska vara ärlig. ska gå in och
lägga mig bredvid min man nu innan jag blir föööör hungrig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0