Tattoo meltdown 2012!

Igår drog vi ett härligt gäng till tattoo meltdown i trollhättan! Första gången för mig, alla andra år har jag alltid lyckats få jobba denna helg men igår så äntligen!!!

Mässans Plus: Var när det kom fram en tjej (från en tattueringstidning) och berömde Pontus tattuering på halsen, (som joachim gjort) även frågade vem som hade gjort den och om hon fick ta kort på den(!) som hon såklart fick! Blir man inte stolt över sitt hjärta då? Jag fick gåshud av att bara se joachim skina upp som en sol! Klart han blir glad! Skryter aldrig om hans verk eller något men nu var jag bara tvungen! :)

Mässans Minus: Det var lite litet! Haha hade lite för höga förhoppningar om lilla Trollhättan tror jag! ( brukar lätt få det när jag är över taggad )

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0