even if you're on the right track you'll get run over if you just sit there.

.
en liten sneak peak på lite av våra senaste inköp. var på ikea igår och inskaffade denna
underbara hylla. så imorse fixade jag och svärmor ihop den, passar så jäkla bra in här!
fick även köpt två gula ljus, haha lär ju vara mitt enda påskpynt! var även förbi lagerhaus
och kikade och hittade några ljus som luktade lakrits, så jävla gott. vill ju bara äta upp ljuset!
haha.  förutom att vi hållt på att skruva hela morgonen har jag hängt med linda i stan, blev
en lång fika och sen strossade vi runt på stan en stund. har alltid lika kul med henne, bästa!!!
ska kolla ett avsnitt av stylisterna och sen sova, har ju lovat mannen min att en morgon
promenad imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0