00:22

Okej kan säga att jag hade min livs absolut värsta jävla dag igår! Men också min roligaste kväll på
länge i måndags. Efter jobbet i måndags vankades det grill och förfest hemma hos oss, vi var väl
närmare tjugo glada och party sugna själar här. hade sagt till mig själv innan jag att bara skulle ta
några öl så jag vet i fan vad jag höll på med men det dracks rosé, champange och mitt tequila
shotrace vid 4 på natten ska vi inte ens dra upp! som ni förstår mådde jag mindre bra tisdags
morgon och det stod jobb på schemat så det var bara att dra sig upp och gå dit, som tur var
det en lugn dag så det fanns inte så mycket att göra. haha asså jag slutade räkna efter 15e
gången jag var på toaletten och spydde, ville seriöst DÖ!
måste ju blivit alkoholförgiftad eller något för SÅ JÄVLA bakfull har jag aldrig varit i hela mitt
liv, det var ju inte så att bakfyllan gick över senare på kvällen heller utan vid 5 tiden fick jag
gå upp och spy igen? så idag har jag bara tagit det lungt. suttit ute på balkongen och solat
och även grillat hamburgare. imorgon är jobb igen så ska bara kolla klart på satc och sen blir det
bumms i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0