Dansa Pausa.

Precis städat min garderob, satt på en maskin tvätt och plockat upp alla daniels
kläder från golvet. igår fick jag en riktigt bra start på dagen, vad det gäller är fortfande
lite för tidigt för att säga här men hoppas iallafall på det bästa! sen på kvällen åkte
jag in till vasa victoria och mötte upp josephine, annelie och lisa för en liten AW, blev
ett glas rose innan vi åkte in till stan och kikade runt i butiker. idag tog jag en sovmorgon
och sen drog jag till gymmet och mötte upp linda. körde verkligen skit, eftersom jag
inte kunnat gymma på en vecka så hade jag sjuk ångest! haha lite töntigt jag vet, men
det är faktikst knappt en månad kvar till sommaren och det är sjukt, men fan va
jag längtar! imorgon är det jobb hela dagen och sen på kvällen kommer daniels
arbetskamrat sofie ner från stockholm och stannar här över helgen, mysigt!
sen på fredag är det galakväll med hela frölunda torg, ska bli sjukt kul! nu ska
jag ta bort mitt naglack och kolla bigbrother!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0