Lördag!

 

är nu hemma i vår soffa med min favorit kille! vi har myst ända sen jag kom hem, ätit kladdkaka & jordgubbar till svensson svensson filmen, tyckte den var bra men det är väl så, antingen gillar man dom och deras humor eller inte! igår åkte jag ner till göteborg och våldgästade bästis! stackarn mådde ju inge vidare alls, men vi hade de allt mysigt i hennes soffa ändå med levande ljus, två filmer, lite götta & blåbärspaj! ♥ idag innan jag åkte hem passade jag på att lämna in min telefon hos iphonerepertioner på lagning, min skärm har ju varit sprucken i snart ETT år! sorgligt att jag låtit det gå så länge! men det lagade dom på en kvart, så himla smidigt för en som inte klarar sig utan sin telefon i en dag(!) 700 gick kalaset på, som hittat! jag är super nöjd! fick även köpt mig en jätte fin vit sjal och difi vax till min pojk! nästa gång hoppas jag bästis mår bättre så vi kanske kan gå ut och ta några glas och kanske en tur till frölunda torg och shoppa loss! har iallafall lovat mig själv att det inte ska gå så lång tid mellan gångerna vi ses! för det är INTE OKEJ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0