LOVE LIFE!!!

Min söta pojkvän kom hem med dom här snygga shortsen igår, dr denim är märket! super
sköna och älskar färgen!

Haft 2 helt amazing dagar, dvs 2 dagars ledighet med underbart väder! Skulle egentligen
ha jobbat men vi var lite för många så jag fick ledigt. så igår gick jag upp tidigt och la
mig på balkongen i några timmar innan jag åkte in till stan och strossade runt där. blev en del
shopping som jag kan vissa någon annan dag! sen grillade jag och min man innan vi åkte och
kollade på bio. the dictator såg vi, haha riktigt rolig film så den rekommenderar jag starkt om
ni är sugen på en bra komedi! efter bion drog vi in till stan och tog några drinkar och hälsade
på soda som spelade på charlies. imorse ringde klockan väldigt för tidigt om du frågar mig, vid
halv 8 åkte vi iväg till heden där det vankades fotbolls tunering. daniel och hans kompisar var
med och dom vann 2 matcher och spelade lika 1, skit kul! så där var jag fram till halv 1 ungefär.
efter det köpte vi med oss kina mat hem och la oss och powernappade. nu har jag varit och
solat, blir en myskväll med mig själv ikväll då min man är ute på äventyr och för att jag jobbar
tidigt imorgon!
Fick en fråga om hur vi ska fira midsommar. Jag, daniel och några kompisar har hyrt en lägenhet
i smögen så vi skall vara där hela midsommarhelgen! ska bli så jävla nice, så nu hoppas vi bara
på grymt väder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0