Saturday!

Sitter i soffan och väntar ivrigt på att vår diskmaskin snart ska va klar så att jag kan gå och lägga mig! Vet inte vad jag tänkte när jag starta den då jag är svin trött! Varit vaken sen sju i morse då jag skulle upp och jobba 8-14 idag, lugnt pass men ändå segt för världens mest morgontröttaste människa! Iallafall, Idag efterniddag/kväll har vi haft Joachims föräldrar här på middag, ätit grillat & till efterrätt cheesecake! Så gott! Såg även på världens sämsta film innan dom begav si hemmåt! Mysig lördag kväll! Imorrn är jag ledig och då ska vi på kalas till min stora syster som fyllt år! Ska bli kul, har heller inte varit hos dom sen dom flytta så bara det ska bli kul och se hur dom har de! :) känns som det är kalas varje dag nu, i torsdags var vi på kalas hos min Goa farmor! Kommer snart rulla fram av alla godsaker:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0