sjuttonde maj.

vaknade upp och mådde hyfsat bra idag endå, bara lite ont i magen. blev såklart jätte förskyld igår, så nu ligger både jag och joachim och snyter oss ikapp! jobbigt! borde legat och sovit för längesen då jag börjar kl 7 imorrn, men kan inte somna, är så tät. ligger nu istället och ser på Criminal minds, har sett det några kvällar nu och har riktigt fastnat för den serien, grymt bra tycker jag den är, iallfall det jag sett! idag har vi varit på Rabbalshede marknad jag och joachim, jätte mysigt förutom att det var så sjukt lerigt, mina converse är ju inte så vita längre om man säger så! fanns såå mycket fint, dock glömde vi såklart att dom inte tar kortbetalning där så kunde heller inte köpa något! drog sen vidare för att kolla in nya sportshopen! shit va stort och fint det var, stannade inte länge då de var så sjuukt mycket folk!!
ni tror inte att på vägen till sportshopen körde vi såklart utav bara helvete fel och hamnade mitt upp bland gravar från järnåldern, haha joachim tyckte det var så cooolt(?) att vi var tvugna och gå ur bilen och kolla in detta! haha ja ja vet inte hur vi lyckas ibland alltså, men när asfalten började ta slut var det liksom inte roligt längre! haha nu i efterhand är det såklart roligt, har ändå haft en jätte mysig dag! ♥ bilder från dagen kommer i ett eget inlägg strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0