Svar på tal!

Anonym om Tjena.:
Hej! Skulle ni två kunna berätta om eran bal när ni gick sista året på gymnasiet (om ni nu gick). Hur gick allting till, ska man komma tidigt, var det som ni förväntade er osv osv :) grym blogg!! kramar
Svar: Oherregud vad balen var överskattad om du frågar mig. Hade verkligen trott det var en större grejj än vad det egenligen var, så hade höga förväntningar. Fixat min drömklänning, gjorde hårfärlängning, bokat hår och make, you name it! så nu i efterhand känner jag att jag lika väl kunde ha köpt en lite billigare klänning och fixat mig själv typ. men det var en riktigt rolig kväll! så jag tycker absolut man borde gå på balen!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0