sweeeet.

i fredags var det frölunda torg fest, eller galakväll som dom så fint döpt det till. var en riktigt trevlig
kväll med lite förfest hemma hos matilda innan det drog igång. dock åkte jag hem rätt så tidigt då
jag skulle jobbade igår och för att hålla sofie sällskap. hon har nämligen varit här och hälsat på i
helgen! idag har jag varit ledig så mötte upp louisa och åkte in och köpte sushi till lunch, haha
har fått sånnt sjukt sug efter sushi på de senaste, helt sjukt! sen åkte jag iallafall hem en snabbis
innan daniel hämtade upp mig och vi åkte och kollade på hans systers nya lägenhet. sen har vi
bara hängt hemma hos svärmor och svärfar hela kvällen i stort sätt, ätit lite middag och så.
nu ska vi mysa ner oss i soffan och kolla bigbrother och sen blir det sängen tidigt! imorgon vankas
jobb 9.30-17!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0