Maj 22, 2012

älskar vädret vi har just nu! har varit ute i princip hela dagen! underbart!
har hängt nere i norra hamnen med hjärtat och våra kompisar. dom tog även årets första dopp i havet, för mig är det fortfarande på tok för kallt, men blev allt lite sugen endå! får se hur länge till jag kan hålla mig! även ätit mjukglass och bara njutit av solen! med andra ord en helt underbar dag!
imorgon ska jag äntligen jobba, har inte jobbat nån tingen nu typ, så jädra tråkigt är de! förstår inte hur folk kan gå hemma, dag in och dag ut, år in och år ut, jag får panik efter nån dag/dagar bara. väntar oxå helt obeskrivligt mycket på sommarschemat nu med! herregud säger jag bara, är det bara jag som har panik över att det nästa vecka är första juni.. och schemat inte är klart? blir helt svett bara jag tänker på de, dels för att jag VILL JOBBA och dels för att jag ÄLSKAR & VILL PLANERA! buurr! som det är nu kan jag inte göra ett skit! får bara hoppas för allas bästa att det ligger och väntar på mig när jag kommit till jobbet imorgon! nu ska jag göra mig iordning för natten, bilder från dagen kommer i ett eget inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0